Blog o pytlácích a nepřizpůsobyvých rybářích

Diskuse k článku: Pytláci a nepřizpůsobiví rybáři

14.9.2014Kategorie: Sekce A
 

3x v oblíbených a 3x v ignorovaných.

98 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nhlavac - Profil | Út 30.9.2014 0:04:22

Luckyman >> dakujem aj tebe podobne a vela peknych ryb vratenych vode dobru noc,,

Nrover - Profil | Út 30.9.2014 0:01:31

Odznaků můžeme mít plnou p...l, ale přizpůsobit se myšlenkově nepřizpůsobivým, chce víc, jak pár deka železa od "svazu". Učit se, učit se, ...tvl., kde jsem to jen slyšel ?

NLuckyman - Profil | Út 30.9.2014 0:00:28 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

hlavac >> Příteli, pozitivní je že se alespoń shodneme v tom že pytláci a různá nepřizpůsobivá individua nám oběma leží v žaludku. Já jen nevím co bych sám dělal na jeho místě (nejsem RS) - prostě nic jiného než volat policii mi nedává smysl. Pokud sám budeš aktivně vyhánět podobná individua od vody tak jsi můj člověk :-). Ale proti bandě 10 cigánů to fakt ve vlastním zájmu nezkoušej :-) - to už je starost a odpovědnost policie a jiných odpovědných orgánů. A svědomi kolegy nech jeho svědomím. Indiáni mají takové pořekadlo: nesuď druhého pokud jsi den nešel v jeho mokasínách.
Měj se fajn, přeji ti hodně pěkných chvil u vody a dobrou noc.

Nhlavac - Profil | Po 29.9.2014 23:49:11

Luckyman >> chapem ale aku ma cenu vyplakavat tu na mrku ma to zmysel som clen RS tak preboha nieco urobim ci som fakt taky de... ked chcem od niekoho to naco vlastne nosi odznak?

NLuckyman - Profil | Po 29.9.2014 23:47:29

hlavac >> Určitě ano, ale do kolegy se zbytečně navážíš. Pokud je na místě sám a není člen místní organizace tak nic jiného než volat policii nemůže.
Nevím jaké máš konkrétní zkušenosti s pytláky ty. Já sám za sebe mám svědomí čistý, protože když bylo třeba tak jsem nemlčel. Na místě kolegy jsem nebyl a tak považuji za kecy o ničem když ho někdo soudí. Měj se dobře.

Nhlavac - Profil | Po 29.9.2014 23:40:19

Luckyman >> ano mam koordinovana akcia v kombinacii z RS a policiou fakt nemam cas na taketo keci onicom.,,

NLuckyman - Profil | Po 29.9.2014 23:37:00

hlavac >> Já si na rozdíl od tebe nemyslím že by tu troji vyplakával. Nejsem zbabělec a v konkrétních případech jsem pytláky od vody vyhnal. Ale jít sám na tlupu cikánů opravdu není dobrý nápad. Nevím jestli jsi mistr bojových umění, ale proti 10 kriminálníkům by ti to moc nepomohlo. Tak si vem brokovnici. Výsledek je takový že zavřou tebe a cigán zůstane na svobodě. Alespoň u nás v ČR, ale na Slovensku to máte to isté :-)
Máš nějaký lepší nápad než v takovém případě volat policii ?

Nhlavac - Profil | Po 29.9.2014 21:13:37

Luckyman >> iste chapem to ale nebudem tam sediet a pozerat sa nanich ale stym nieco spravim tu darmo bude vyplakavat to veci niako nepomoze rozumies?

NLuckyman - Profil | Po 29.9.2014 19:37:45

troji >> Jasně, já tě chápu. Proti tlupě cikánů bych si taky nehrál na hrdinu. Je to věc policie a její ostuda že s tím nic nenadělá.

Ntroji - Profil | Po 29.9.2014 17:34:05

tam ani tak nejde o ramba nebo neramba ale o množství to je hnus.A jak říkám i policie se jim vyhýbá a radči jdou na pejskaře.Já jen zkrátka chci jezdit na ryby na užasné místo jaké to bez diskuze je bez pistole a nebát se ssebou vzít děti a ne tam čachrovat s odznakem a přemlouvat policii aby dorazila

NLuckyman - Profil | Po 29.9.2014 14:27:03

hlavac >> Já odznak nenosím, jsem obyč. rybář. ale několikrát jsem pytláka od vody vyhnal. Byla to vždy situace jeden na jednoho a naštěstí to nikdy nebyl žádný Rabmo. Na násilí nikdy nedošlo, jednomu zvlášť drzému jsem násilím pohrozil:-).
Ale v případě co popisuje kolega troji - pokud tam je skupina cikánů a já sám tak bych se do toho určitě nepouštěl. Maximálně bych volal policii.

Nfreddys - Profil | Po 29.9.2014 10:54:23

troji >> No, vůbec se ti nedivím. Bys musel být blázem, aby ses je pokoušel zpacifikovat. Vím, jak to tam vypadá.

Nhlavac - Profil | Ne 28.9.2014 22:40:50

troji >> tak asi mas telefon a kolegou co maju odznak ako ty zeby si sa mal zobudit a nieco zacat robit? správne ano mal by si..

Ntroji - Profil | Ne 28.9.2014 22:39:33

hlavac >> odznak nemám kvůli povolence zdarma troubo ale proto aby se něco dalo dělat když se děje něco co není zprávné ale s tímhle si opravdu poradit nedovedu sám znáš to na onom místě a nebo jen tak plkáš

Nhlavac - Profil | Ne 28.9.2014 22:26:54

troji >> tu nejde o odvahu ale oto naco vlastne nosis ten odznak ? zeby na okrasu?

potom sa niet comu cudovat ked ludia nosia odznak iba nato aby mali zadarmo povolenku preto sme potom tam kde sme ..

Ntroji - Profil | Ne 28.9.2014 22:25:36

jo jo je opravdu zábavnej jen co je pravda

NMrknato - Profil | Ne 28.9.2014 22:18:24

troji >> Ty si se s ním chtěl "měřit" a metrvětra zmizel jako duch.... Je to kouzelník, já bych si s ním nic nezačínal...)))

Ntroji - Profil | Ne 28.9.2014 22:10:11

no mám pocit že odvaha ti nechybí můžeš dorazit a předvést se bez devítky do toho nejdu ani policajti tam nejdou tak co

Nhlavac - Profil | Ne 28.9.2014 22:00:53

troji >> sa ti zasahovat nechce? potom chod na svaz a vrat odznak lebo kto by sa tomu mal venovat ak nie ludia ako ty?

Ntroji - Profil | Ne 28.9.2014 21:57:22

ahoj všichni,myslím že už by se měl někdo začít věnovat situaci na revíru 441022 labe 4-5 konkretně zátoka včetně pláže pod zdymadly na střekově ,jezdím na toto místo přes deset let to co se tam děje letos už ale přesahuje všechny meze nepřizpůsobiví zde stanují,tančí u dvoumetrových fater a hlavně loví ryby na všechny možné zakázané způsoby.Městská policie chodí po pěší zoně a nic se neděje jako členovy rybářské strážě sice né místní se mi opravdu samotnému zasahovat nechce nepořádek je hnus jakej tam v životě nebyl a rybaři ho vždy uklízeli jenže ti se tomu místu začínají vyhýbat.Policie přijde v prosinci když rybáři stojí v deseti stupňovém mrazu v hloučku u plamínku a loučí se se sezonou,nebo přijedou ráno ve čtvrt na pět s motorovým člunem do zátoky na kontrolu rybářů kteří zde byli přes noc a kontrolovali je den před tím ve 23:45hod což jpe v pořádku ale při těchto kontrolách by bylo dobré zapojit hlavu a nezničit celý brzký ranní lov zátoce ale to je jedno je to jen zážitek.

NMrknato - Profil | Ne 28.9.2014 10:32:00

hraji >> O MOMRS3 nepadlo doteď ani slovo.........téměř mega na 30ha je rozhodnutí vašich členi, vašeho uživatele revírů, ale ta agitka kolem je zbytečná.

NMrknato - Profil | Ne 28.9.2014 10:29:47

kakr >> Víš, u nás nehospodaří MO, i když některé si to myslí a myslí si to i jejich čilimníci, protože jim to ještě od r.1975 nikdo neřekl. Je to případ Japonců, kteří se vynoří z džungle a myslí si, že ještě zuří II. světová válka......

No ale situace se zlepšila, dnes už nemáme svaz, ale spolky. Některý je hlavní a jiné pobočné..... Takže to dupání si musí MO rozmyslet o trochu víc. Navíc v NOZ je struktura spolků budována ještě na rakouskouherském modelu, tedy zvrchu a iniciativa zezdola není nutná...... Navíc dekrety nemá MO a ani Rada. Mají je ÚS a ani tady to dupání v MO by nemělo mít významný vliv na jejich držení. Na držení dekretů by mělo mít vliv plnění stanovených podmínek VRP a toho by se měl obávat celý ČRS se všemi čilimíky, vyjma těch, kteří si za společné peníze zakoupili rybníky, či vykopali zásobníky na svazokapř z redistribucí......

Ale jinak je na světě krásně...)))))

Kdo by reofilní ryby nakupoval, když dodržování zákona nikdo nekontroluje a člení si mohou dle stanov změnit hospodaření, pomocí "zákonných BP".......((((((

Nhraji - Profil | Ne 28.9.2014 10:14:37

Mrknato >> zas ti schází smysluplné argumenty, tak si bereš do huby MO Brno 3 ty ždryndale? Že tě to baví.

Nkakr - Profil | Ne 28.9.2014 10:00:27

Mrknato - 28.9.2014 9:16:31 >>
Pchá, napiš nám co brání MO by peníz který z členů vymámí vloží na zakoupení ryb do revírů které obhospodařují?? Rybou jsou zde míněny druhy, které někde znají jen z obrázků, ryby reofilní:-))
Revíry pochopitelně nemyslím různé záhumenky, které se u vás rojí jako houby po dešti.
Není k tomu potřeba vzorů z bývalého SSSR......

Navíc když MO zadupou, tak je celý Svaz kde? V perdeli pana hrábě v perdeli...i s degréty:-))

NMrknato - Profil | Ne 28.9.2014 9:16:31

kakr >> Karle, není nic nesvazového, když by evidenci člení převzal ÚS, nebo i Rada...... v ČRS, pak není jeden jediný důvod tyto složky zapojovat do územního rybolovu. Není to pýcha, umanutí, nebo nenávist k MO, ale evidentní plýtvání prostředky od rybářů, na což doplácí revíry, lov a chov ryb.
Víš, my u nás v ČRS nemáme Potěmkinovské MO, které by byly vzorem jako Pavka Kočagyn, nebo Alex Stachanov.....

Nkakr - Profil | Ne 28.9.2014 9:03:21

Mrknato >>
Pchá, vedeš Sysifovský boj proti základnímu článku Svazu - MO.
Uvědom si, že bez MO by nebylo nic, ani Svaz, nastala by doba temna.
Historie ovšem zná případy, že kacíř před hrozbou vyobcování odvolal, učinil tak i soudruh Galileo :-))

NMrknato - Profil | Ne 28.9.2014 8:55:33

kakr >> Spletl jsi si dobu.... ano dříve bych byl lynčován, ztratil bych výnosné zaměstání, ba i moje děti, strýci a tety by byli vyloučeny ze svazu, ale nyní máme v hentom ČRS demogracyjy. To znamená, že jsou kladně přijímány návrhy, podněty a náměty...... a najdi v těch mých, který je záporný a nebo není míněn snahou o zlepšení stavu rybařiny.....)))) Bohužel vítězí ty návrhy, které zajišťují zlepšení pozice čilimníků, bez vazby na jejich výsledky v revírech.....

Nkakr - Profil | Ne 28.9.2014 8:45:43

Mrknato >>
Pavle skončíš mnohem hůře, dříve se vyobcovávalo z církve, Tebe čeká vyobcování (vyloučení) z ČRS za rebelie kterých je plný MRK:-)))

Nflekos - Profil | Ne 28.9.2014 8:23:46

Mrknato >> Ooo:-))))))))))))))))))))))))

NMrknato - Profil | Ne 28.9.2014 7:43:31

kakr >> Já jako kluk také začínal s rybařinou jako "pytlák"....... a jak to tak svazosleduju, asi i tak skončím......

NLuckyman - Profil | So 27.9.2014 23:56:13

barisak >> Každá sranda něco stojí. A vždy to někdo platí. Pokud jsi - jak říkáš - z důvodů pracovního vytížení neměl povolenku, tak jsi něměl lozit na svazovou vodu parazitovat na našich penězích. Dnes je spousta soukromých vod, kde si zaplatíš za jeden lov a NEPOTŔEBUJEŠ svazovou povolenku. není nic jednoduššího než zajít na soukromák, na některých je víc kaprů než na několika svazových stojácích dohromady.
Ale pokud nemáš povolenku a lezeš na svazovku tak mám na tebe stejnej názor jak Kakr.

NGloton - Profil | So 27.9.2014 23:36:36

barisak >> "Nekolik let jsem ji nemel z duvodu pracovniho vytizeni.
Kdyz jsem ji nemel tak jsem presto nekolikrat do roka k vode zavital a pytlacil"
Nekecej......jaké prac vytížení ti nedovolilo zajít koupit povolenku?
Kdyby jsi alespoň nekecal blbosti......výmluva jak v mateřské škole.
Teď už jen chybí, aby jsi z toho celého udělal nějaký závěr......třeba že pytláci jsou vlastně "lepší" než rybáři s povolenkou, protože pytlák nemusí přepočítávat, kolik ryb si musí odnést, aby se mu povolenka vyplatila.
Aź napíšeš pravdu, proč jsi se na povolenku dříve pár let vykašlal a pytlačil, začnu tě brát vážně.

Nbarisak - Profil | So 27.9.2014 21:16:58

Kakr
Proc zrovna zlodej nechapu.Odsuzujes mne za lov s povolenkou?Posluz si.

Tuzemak
Nechci nerozhazuju.Jen jsem si dovolil napsat svuj nazor.

Jen jsem chtel rict ze pytlaceni neschvaluji ale jak nekdo napsal nize tak pytlaci jsou stale drzejsi a profesionalni RS u nasich vod stale schazi.Nekolikrat jsem byl svedkem jak se parta pytlaku RS vysmala a chytala dal.

Ntuzemak - Profil | So 27.9.2014 18:58:35

barisak >> no hlavně,že o těch pytlácích víš,že kradou rybu za tvoje prachy......nechceš mě poslat nějakou tisícovku,když už seš vtom rozhazování???

Nkakr - Profil | So 27.9.2014 18:56:46

barisak >>
Nejsi pytlák, jsi obyčejný zloděj.
Zloděj, který krade ryby těm, kteří je chovají ,vysazují a za to aby je mohli lovit platí.
Je to totéž, kdyby chodil jiný zloděj krást slepice z tvého kurníku.
Pindy o masařích a o nepořádku u vody na tom nic nezmění.

Nbarisak - Profil | So 27.9.2014 18:48:52

Zdravim vsechny pritomne.
I ja jsem v detstvi zacinal jako pytlak.Casem jsem si poridil povolenku.
Nekolik let jsem ji nemel z duvodu pracovniho vytizeni.
Kdyz jsem ji nemel tak jsem presto nekolikrat do roka k vode zavital a pytlacil.Ano byl jsem pytlak ale dovolim si tvrdit ze jsem patril mezi slusne pytlaky.
Jaky je rozdil mezi slusnym pytlakem a legalnim rybarem?
Velky chodim k vode dost casto a co vidim je smutne.Znam spoustu pytlaku kteri si rybu odnesou ALE neni po nich vody neporadek a neberou podmerecne ryby jako spousta legalnich rybaru kteri jsou masari a ridi se heslem POVOLENKA STALA PRACHY A JA JE CHI ZPET V MASE.
Bohuzel tento typ rybaru se mnozi.Vidam je velmi casto nemluve o trofejnich rybach ktere odnasi a prodavaji do soukromych reviru nebo ulovene ryby prodavaji po znamich.
Tim nechci rict ze si rybu neponecham ale jelikoz ryby moc nejim tak vetsinu poustim.
Radeji si ponecham cejny na matjesy nez si ponechat miroveho kapra.
K zapisu do teto diskuze me primeli vase nazory na pytlaky.Nekteri pitlaci jsou slusnejsi rybari nez rybari legalni.
Nyni mne klidne pranyrujte ale co clovek to nazor.Svuj nazor nikomu nenutim.Je to muj postreh od vody.
A nyni se do mne puste.

NRadunak - Profil | Út 23.9.2014 18:18:07

Akéla >> nikdy nikoho neopravuji. P.s před tebou smekám za ty mise.

NAkéla - Profil | Út 23.9.2014 18:16:27

Radunak >> Ja vim,pochopil jsem.Ale me to jedno jestli mi to napise s hrubkama nebo krasopisne podle Č.J.
Ja byl ted ctyri roky na misi v Afganistanu pred tim v Iraku a v Jugoslavii.
Nekdy mi ta Cestina opravdu nejde.
Pro mne je strasne dulezita ta besprostrednost odpovedi.
Napsat to tak abych ja a vy tomu rozumeli.
Vsechno v dobrem.

NRadunak - Profil | Út 23.9.2014 18:10:45

Akéla >> to jsem poukazoval na rekci k zápisu pode mnou. Že tě KOLEGA upozornil. Ne já. To jsi si špatně vyložil.

NAkéla - Profil | Út 23.9.2014 18:00:33

Radunak >> Tohle je se vsi uctou klasicka ubohost a musim ti rict ze vyznam pochopi kde kdo.Vyprdni se na pravopis a radeji nam neco napis k diskusi.Pakli ze nemas co ....zdravim te.

NRadunak - Profil | Út 23.9.2014 17:35:16

Akéla >> ahoj. Já myslím,že to není odpověď k anketě,ale ukázka toho,jaký má kdo pravopis....

NAkéla - Profil | Út 23.9.2014 17:30:03

kapriklubos >> Ahoj.Neprizpusobivy rybar nemusi byt mlady.Nebo aby to byl pouze mlady.Neprizpusobivy rybar je ten kdo umyslne vybocuje z pravidel naseho konicku.Umyslne porusuje veskera pravidla sportovniho rybolovu a rybarskeho radu.
A to vedomne.
Jinak to delaji obecne vsechny vekove skupiny tak to neber ze by se to tykalo jen mladych.

Nkapriklubos - Profil | Út 23.9.2014 16:53:07

nepřizpůsobiví rybáři -podle vzoru mladí :-) ale jinak souhlas

NRadunak - Profil | Po 22.9.2014 20:49:50

Luckyman >> já to chápu a plně souhlasím s tím, že není hodného a dobrého pytláka. Jednou je pytlák a může mít svatozář...

NLuckyman - Profil | Po 22.9.2014 20:48:23

Radunak >> Dík, ale z vlastní zkušenosti vím že ne každý to vidí jednoznačně jak já. A přitom není třeba je hned mlátit, stačí dát najevo jednoznačně svůj názor. Já jich vyhnal několik a nikd jsem se nemusel prát.

NRadunak - Profil | Po 22.9.2014 19:26:03

Luckyman >> svatá pravda. AMEN...

NLuckyman - Profil | Po 22.9.2014 19:02:57 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Ahoj. Já některé názory co jsou níže nechápu. Pokud někdo chytá bez papírů je pytlák a u vody nemá co dělat! A normální rybář by takovýho exota měl od vody vypakovat anebo zavolat RS či policii.
Každá slušná společnost může fungovat jen tehdy, pokud se dodržují pravidla. A pokud někdo tvrdí, že ty pravidla platí jen pro ty druhý a ne pro mne tak zaslouží trest či opovržení tou slušnou částí společnosti.
A taky se ztotožňuji s Kakrem že pytlák je u mne sprostý zloděj. Zatímco já si zaplatím právo lovit ryby a z mých příspěvků se platí násady dalších, tak pytlák parazituje na ostatních rybářích -pouze bere, aniž by dal.
Prostě toleranci pytláka ze strany normálního rybáře nechápu. A taky si myslím že díky lhostejnosti (a zbabělosti) některých z nás jsou čím dál drzejší.

Ngregyn - Profil | Pá 19.9.2014 18:23:33

Akéla >> Máš pravdu,jen kdyby na to vysedávání u vody bylo víc času.No co třeba se dožijem důchodu a pak to rozjedem na plné koule:)Měj se.

NAkéla - Profil | Čt 18.9.2014 20:56:46

Gloton >> Obcas se stava ze se jeste najdou lide kteri jsou naladeni na stejnou frekvenci.
Nesmime byt moc skepticti ale naladeni jako rybari spise pozitivne.
Plakat na cizim hrobe ne.
Obcas ty chmury ctu i tady.Jeden pere druhyho.Nejvetsi pruser jsou ti co neustale tlaci jen to svoje.
A mozna to vubec nemusi byt ani rybari.Jde jim jen o sve ego.
Ja jsem rad u vody a nemusim chytit za cele dny ani supinu.

NGloton - Profil | Čt 18.9.2014 19:28:54 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

gregyn >> Jojo....radování z maličkostí.....lidé se z nich neradují, protože jim zevšedněli.....všeho máme nadbytek....kdo na něco nemá, hned si vezme úvěr.... téměř nikdo už se neraduje ani z pěkného slunečného dne, ale hned je nasraný když je pošmourno. Obecně jsme všichni hodně negativističtí.
Je to jako s rybařinou....na revíru, kde budeš běžně chytat kapříky 35 a občas pěkného 55, budeš z něj mít opravdu radost. Pak pojedeš na výpravu na jiný revír, budeš tam chytat ty pěkné 55 a občas 75......a po týdnu když vytáhneš xtého 55 si řekneš "zase malej", sám sem jsem musel smát, když jsem se při tom přistihl :-))
V podstatě je to velké umění a dar, umět se radovat z každodenních drobných příjemností. Naprostá většina lidí to už bohužel neumí.

NBlue - Profil | Čt 18.9.2014 19:28:10

marmyš >> já bych použil termín moje ryby pouze u ryb co jsou v mém soukromém rybníku,,,pískáče patří všem a že si to rybáři zarybněj ? já tomu rozumim taky mě pytláci štvou ale jen proto že jsem naštvanej že oni chytaj grátis a já za povolenku jinak pokud se nechovaj jako prasata tak proti nim nic nemám,,,,
my jsme sice rybáři ale my jsme to nezarybnily to byla MO hospodaří s našimy penězy dle sebe a mezi náma za ty prachy co každej rok dáváme by ty vody mohly být aspon o polovinu víc zarybněné soudě podle ceny povolenek opravdu nevím kam jde zbytek peněz nic se nekupu a nic neopravuje a ryb také mnoho není tak nevím.

NRadunak - Profil | Čt 18.9.2014 18:57:40

gregyn >> hezky napsný. Něco na tom taky bude..Za mě líbí...

Ngregyn - Profil | Čt 18.9.2014 18:50:44

Čau,ve všem s váma kolegové souhlasím,jen o jednom bych malinko zapolemizoval:).Vím,že doba se změnila,přesto si myslím,že je to hlavně vnás lidech.Připadá mě,že lidé se přestali radovat z maličkostí,každý se nahaní za kdejakým bludem,závidíme jeden druhému i nos mezi očima a nedej Bůh když se někomu začne jen trošku dařit,to se pak o sobě dozví takové věci,že to hlava nebere.Ůspěch se u nás prostě neodpouští.Z druhé strany jsou i tací,kteří ten úspěch jaksi nezvládnou,no a pak to těm méně úspěšným davájí pěkně sežrat,takže je to vlastně takový začarovaný kruh.Proto mě tak nějak připadá,že doba není až tak zlá,jen lide jí prostě nezvládli.No a já asi taky,navíc se nedržím tématu tak omluva:)Jinak zdílím názor,že pytláctví se potírat a trestat musí a jak v rybářství tak v myslivosti prostě místo nemá.Přeji všem mnoho hezkých zážitků u vody a at vám ryby koušou jak zběsilé.)Čus.).)

Ntuzemak - Profil | Čt 18.9.2014 16:41:58

Akéla >> ano,doba se změnila,dnes ti závidí soused i houno na dvorku,pokoru už dnes málokdo zná,ale prdíme na morouse,u vody je nám dobře...

NAkéla - Profil | Čt 18.9.2014 16:39:22

tuzemak >> Doba se zmenila ale ten kdo se pokorny narodil tak zustane mit rad lidi.Ať jsou to rybari nebo sousedi a jni.Kdyz jsem byl malej kluk a videl staryho rybare morouse tak jsem si vzdycky rikal.
Tak takhle nesmis nikdy zkoncit.
A zatim mi to zustalo.
Nechodim k vode za trest ale radovat se z kazdyho novyho rybarskyho dne.

Ntuzemak - Profil | Čt 18.9.2014 16:31:21

Akéla >> je zajímavý,že dřív mě dotyčný pozdravil,i pokecal,dnes zdědil kus zplundrovanýho lesa,či zamořený pole,a už má nosánek nahoře,a on je někdo,jen se nahlas zasměju a jdu raději o kus dál,chodím relaxovat,né se dohadovat s dementem.-)))

NAkéla - Profil | Čt 18.9.2014 16:27:28

tuzemak >> To ano.S tim souhlasim.Ale takova je bouzel doba.Tohle je uz jina generace.
A u duchodcu to vidim tak ze koukaj co je pod strechou to se pocita.
Samozrejme pokud je to v ramci pravidel a jsou to dve ryby denne tak nic proti.Ale vsimni si.Driv kdyz jsi sel kolem ktereho koli rybare u vody tak se pozdravili.Dnes koukaj naco a s cim chytas.Kolik te stal asi vercajk co mas na sobe a co pijes.
Jak drahy mas auto.
Ja jsem i pres to ale u vody stastny.

Ntuzemak - Profil | Čt 18.9.2014 16:18:27

Akéla >> šak ju,myslím rybáře,dnes si nemůžeš pomalu ani zakrmit flek,a nedej bůh na nim chytnou i malou rybu,pak si tam 14 dní nesedneš,důchodci tam snad i chrápou,dřív se lidi i u tý vody k sobě slušněji chovali.-)))

NAkéla - Profil | Čt 18.9.2014 15:20:39

tuzemak >> Bavime se o rybach a toleranci jeden k druhemu.Ostatni radej vynech nebo to sklouzne kamsi kam ja osobne nechci.
Politicke diskuse sem radeji ne.
Nezlob se.
Slo mi ciste jen o vas nazor na pytlaka nebo rybare.

Ntuzemak - Profil | Čt 18.9.2014 14:47:51

Akéla >> a ty si čekal po převratu,že se budem na potkání klanět,líbat se na každým rohu radostí,když potkám suseda či susedu???

NAkéla - Profil | Čt 18.9.2014 14:44:06

unudle >> To jsi napsal opravdu krasne.
Jim je dobre nic jim nechybi jelikoz si jedou svoji lajnu.
Ale ver ze u vnitr sobe samych velmi dobre vi ze denne riskuji.
Jsem rad za kazdy vas nazor.
Bavime se jen o rybarich.
Vidina toho ze se lide u nas v repuplice za leta po zmene rezimu povznese k tomu abychom alespon mezi sebou byly si rovnejsi je vsak v tahu.
Zustala nam bohuzel nadrazenost arogancnost a korupce.
Je to v ledech ne v zakonech.

NMrknato - Profil | Čt 18.9.2014 14:07:36

kabát >> Mluvíš mi z duše...... O pytlácích -rybářích máme tedy jasno, ale co takový pytlák MO, nebo ÚS? Co když vydá a trvá na BP, které nejsou slučitelné se zákonem, který ty BP vymyslel? Co pak? Tady jsi už s moudry v koncích co? Nebo máš i v tomto jasno a nad jakoukoliv činností MO, ÚS a MZe mávneš rukou? Proč ne nad pytláky? Honit pytláky ti přijde asi lehčí, jasnější, nemusí se u toho tolik myslet, co?

Nunudle - Profil | Čt 18.9.2014 11:54:43

kabát >> "...Ten kdo rybaří bez povolenky, vlastní zbraň bez zbrojáku, jezdí bez řidičáku, loví zvěř bez povolenky k lovu, do MHD si nekupuje lístek, to je člověk nepřizpůsobivý. ..."
Já si zase myslím, že jsou to lidé až velmi přizpůsobiví, jelikož se moc dobře dovedou přizpůsobit nadalé situaci.:-))

NRadunak - Profil | Čt 18.9.2014 11:44:16

Michalovec >> jdu k ní s tebou :))

NMichalovec - Profil | Čt 18.9.2014 11:33:40

Má zkušenost je bohužel taková, že před pytlačící rumunskou a ukrajinskou pakáží (ó náš Středočeský kraj, práh to Prahy) kdejaký náš verbálně ramenatý "bourák" stáhne ocas mezi nohy a uteče. Uteče ještě před tím, než by těm začouzeným tvorům alespoň naznačil, že tohle dělat prostě nebudou. A jak všichni víme, s jídlem roste chuť a hlavně drzost.
Útěk v případě nasazení klacků, kamenů a nožů protistranou plně chápu. Pak už jen rychlej výklus k telefonu a volat PČR.
Naproti tomu, klouček, který se s malym proutkem a se splávkem jal hledat karasa obecnýho na rybníku, zdánlivě nikým neobhospodařovaným, je prostě škodná určená k odstřelu a na jehož hlavu se má snést prudká hlava kritiky a výhružek. O čem to vypovídá? O pravé formě zbabělství oděné do kamizolky hrdinství.
Co se vod v našem kraji týče, chybí tady v prvé řadě pořádné nasazení profesionální rybářské stráže. Už mě nebaví kolem vody nalézat klackopalice, škrabprkénka a vidličky z jasanu, plechovky od nejlevnějšího piva z Lidlu, v noci pak nejasno odkud rozeznávat komunikaci pytlačících lidoopů z Karpat. No jo, chce to vždycky utnout plevel od kořenů - pár inspekcí k prospěchářům, kteří to tu zaměstnávají. Asi zase něco sesmolim. Á propos, mám chuť dát současné práci vale (média - stejně jsme jen sedmilhářští budižkničemové) a vstoupit do služby profi RS. Nevíte o něčem? :)

Nkabát - Profil | Čt 18.9.2014 10:46:46

Ten kdo rybaří bez povolenky, vlastní zbraň bez zbrojáku, jezdí bez řidičáku, loví zvěř bez povolenky k lovu, do MHD si nekupuje lístek, to je člověk nepřizpůsobivý.
Bohužel se nám tady objevil takový nešvar, lidi před tím přivírají oči, tím tento stav tolerují a dávají mu prostor k růstu a množení. Nejsem rasista, cikán nebo černoch, bílý nebo čmoud, existují nějaká pravidla. Jak se jednou přestanou dodržovat, morálka jde do pr.ele. V době kdy se za krádež sekala ruka, byli tito lidé celkem dobře identifikovatelní, recidivista většinou ctil pravidlo dvakrát a dost:-).
A když už jsem se rozepsal, největší zhouba lidstva je přehnané sociální cítění. Od té doby, co voličům slibují, že se o ně stát postará, spoléhá na sociální cítzění čím dál víc nefachčenků.
Jaký může být postih pro pytláka, který nic neukradl, nikomu neublížil, ryby si nepřivlastňuje ( ne v hodnotě nad hranici přestupku)?
Z vlastní zkušenosti vím, jak mi jednou jeden " slušně situovaný " občan kradl ornici a když ho policie konfrontovala, pomáhala a chránila, stačilo mu říct, že nevěděl že to je moje. Prý mu někdo jiný řekl, že to je jeho a ať si vezme.
Na většinu podvodů vám stačí být dobře připraven a nebudete zaskočeni.
Tady platí opakování je matka moudrosti.

NGloton - Profil | Čt 18.9.2014 9:32:31

Mrknato >> Jasně......on třeba pedofil, který zabije dítě, je také vlastně jen "odlišný"......tolerujme ho..... Je to sice neúměrný příměr, ale..........to tvé dělení na "špatnosti" malé, které bychom měli tolerovat a ty ostatní, je cesta do pekel. Ve společnosti, kde je běžné některé protizákonnosti tolerovat, se časem dospějě k tomu, že se stanou běžnými i prohřešky zásadní.

NMrknato - Profil | Čt 18.9.2014 6:30:04

geriatrix >> Jasně, pytlák je škůdce, stejně jako vlk a médvěéd a proto jsme je před lety vyhubili. Teď někteří prozřeli a chtějí jejich návrat......
Jen by mě zajímalo, jestli máš představu, kolik asi % jde z tvých těžce vydělaných peněz do zarybnění a jaká že to péče je z tvých peněz hrazena, pokud nejsi ze SHMO.......

Když to tak porovnám, tak cikáni, který si platíme mnohonásobně dráž, než ryby a natož pytláky, udělají do společného rozpočtu nesrovnatelně větší díru a je to prý tak správně. Tak ti nevím, jak to je teda s těmi pytláky, vlky a medvědy doopravdy....

Buďme tolerantní a vnímejme odlišnosti, které nás rozdělují pozitivně, neb nás jistě nemateriálně obohatí....... A já už to trohu cejtim, jak bohatnu, hezkej pocit, stejnej a možná i lepší, než když políbím a pustím rybu z5.....

Nmarmyš - Profil | Čt 18.9.2014 6:24:11

Blue >> Když si my rybáři zarybníme třeba pískáč,tak to nejsou naše ryby?

Ngeriatrix - Profil | Čt 18.9.2014 5:52:01

Tak trochu to asi nechápu, tolerovat pytláka? Tím že si zakoupíme platnou povolenku zároveň přispíváme na zarybňování revírů a péči o ně. Nevidím jediný důvod, proč by se někdo měl vézt zadarmo. Popravdě i já začínal někdy v roce 1980 jako "mladý pytlák" já osobně jsem proti pytlákům, nicméně nějak člověk začít musí, takže něco takového jsem ochoten pochopit u dítěte, které si ještě není vědomo svého konání, ne však u dospělého jedince. Naopak, bych se nebránil změně některých zákonných ustanovení, aby děti do xx let mohli chytat zadarmo, s tím že ale rybu musí vracet, tedy bez ponechání si úlovku. Děti stejně mají radost hlavně z toho, že můžou sedět u vody čumět na splávek.

NBlue - Profil | St 17.9.2014 23:15:46

kakr >> jsem ti mrkl na profil jestli se tě nějak dotklo co jsem řekl o auře tak se nezlob rozhodně to nebilo myšleno proti tobě,, osobně si myslim že nejsi špatný a beru tě jako kolegu

NBlue - Profil | St 17.9.2014 23:02:01

kakr >> Rybář bez papírů mi nemůže krást moje ryby které jsou volně ve vodě páč nejsou moje,moje by byly pokud bych je měl ve vezírku.
Potkat doma zlodějě tak to je jiná situace to je jasné ale nebudem dělat z komár velblouda že né ?

FLEKOS- má pravdu když jsem o pytlákoj psal tak mě nenapadlo že si ty ryby bere páč já sám si je neberu tedy většinou né jasně že těch 7-8 kousků ročně si na gril vezmu ale jinak všechno pouštim a pokud neuvidim vyloženě pytláka ve křoví co tam masí 35kapříky a háže je do igel.tašek tak není co řešit - ryb je mraky a nebudu vyčítat někomu že si jednou týdně odnese kapříka domů to bych pak mohl k vodě nosit i flintu a střílet kormorány atd.... ty taky toho dost sežerou.

NBlue - Profil | St 17.9.2014 22:51:39

gregyn >> Víš že o tom ani nevím :-) já tohle neřešim auru a to kdo má kolik libí a nelíbí, občas kouknu jak mi co vyskočilo ale to je tak vše jinak si myslim že je tenhle systém hodnocení na nic páč jsem zažil i lidi s aurou nad 200% a čekal jsem že když se optám tak mi poradí nebo ták něco pošlou foto montáže jak co správně uvázat atd...ale opak je pravdou já mám mnohem lepší zkušenosti s lidma s nízkou aurou dá se s nima normálně pokecat a něco se dovědět,,,,
Od mistrů světa s aurou nad 200% se nedovíš nic akorád se ti vysmějí nebo ti vynadaj (Ale samozřejmě to neplatí u všech)
Jinak dík za libí a neomlouvej se není za co :-)

Nflekos - Profil | St 17.9.2014 20:08:48

Mrknato >> Asi jo , no urcite mas prehled....ja nevim , ja se ceskym revirum uz drahnou dobu vyhybam.

NMrknato - Profil | St 17.9.2014 19:58:41

flekos >> Většina řek přišla o své vodníky, vodní panny, bludičky, protože se vysouší mokřady, toky se regulují, napřimují, tak si probůh nedejme vzít i zbytek pytláků. Jsou posledním bohatstvím a pestrostí našich revírů!!!

NMrknato - Profil | St 17.9.2014 19:54:53

kakr >> Karle, už se ti nějak matou dojmy s pojmy..... Ryba je věc ničí, tedy rybář újmu pocítit nemůže. Snad jen tuzemák, když přijde o vodní panu....... Karle, ryb je ve svazu mraky, najme v MOMRS! Nedělej Zagorku.......)))

Nflekos - Profil | St 17.9.2014 19:53:34

kakr >> Jsem si to sjel od spoda a nejak sem nezaznamenal , zeby ten pytlak ryby bral. A myslim si , ze Blue to myslel tez jen ve smyslu ryby chytat bez privlastneni...

NAkéla - Profil | St 17.9.2014 19:29:23

Vite proc to tem rybarum nevadi ze klidne muze nekdo chytat s papiry a jiny klidne ne? Proto ze jim je v zivote ledacos lhostejny.
Jak u vody kde se cti pravidla rybareni uz leta letouci tak mozna i v osobnim zivote.
Vazne me zajimali jen nazory ostatnich.
Umyslne jsem nedal ani anketu jelikoz u te se nemusi moc premyslet.
A tak to vidite.
Za chvili prijde porybny k vam na kontrolu a vy mu muzete klidne rict ze vy take nemusite mit papiry kdyz ten ci onen je taky nema.
Kontakt

mistr.caprik@gmail.com